Údržba, péče a případné reklamace
Údržba, péče a případné reklamace:
1. Údržba a péče o produkty
Oblečení
Při tvorbě kolekce oblečení jsme dbali na kvalitu druhů materiálů oblečení a grafického zpracování našeho brandu. Kolekce byla na základě zakázky zpracovávána specializovanou společností, která se výrobou těchto produktů výhradně zabývá. Každý jednotlivý druh zboží je označen originálním štítkem, který specifikuje materiální vlastnosti a vlastnosti péče o produkt. Kupující je povinen se těmito náležitostmi řídit, aby produkt mohl sloužit k účelu, kterému je určený. Pro dlouhodobou udržitelnost a kvalitu zboží kupujícímu doporučujeme zboží prát a žehlit na rub materiálu, aby zboží ochránil před vnějšími vlivy spojené s čištěním a údržbou.
V případě nedodržení správných postupů péče o produkt, nelze uznat případné reklamace.
Diáře, poznámkové bloky a doplňkové kancelářské zboží
Diáře, zápisníky a poznámkové bloky byly graficky zpracovány námi osobně, kdy veškerá tisková data byla předána profesionální společnosti, která se specializuje na kompletaci těchto produktů. Jedná se o autorský originál. Vyhrazujeme si právo na možné tiskové chyby.
Doplňkové zboží
Harmonizační náramky jsou vyráběny z originálních nerostných surovin. Jednotlivé specifikace konkrétních použitých nerostů naleznete u daného produktu. Doporučujeme nerosty nevystavovat extrémním přírodním podmínkám a čistit je chemickými přípravky.
2. Reklamace a vrácení
Výměna
Pokud Vám nesedí velikost, můžete požádat o výměnu za jinou. Jak na to? Pošlete nám původní zboží spolu s vyplněným vratkovým formulářem (stáhnete zde) na naši adresu. Jakmile k nám dorazí, prověříme, zda máme požadovanou velikost, kterou Vám odešleme. Pokud požadované zboží mít nebudeme, kontaktujeme Vás a případně Vám vrátíme peníze za zboží.
Vrácení
Nejste s produktem spokojeni? Nevadí, můžete nám zboží do 14 dnů od převzetí vrátit. Pošlete nám zboží v původním obalu na naši adresu spolu s vyplněným vratkovým formulářem (stáhnete zde). Po doručení zboží k nám, do několika dnů zpracujeme a vrátíme Vám peníze zpět na účet.
Reklamace
V případě potřeby reklamace nás prosím kontaktujte na product@balancelife.cz nebo poškozené zboží zašlete rovnou spolu s vyplněným formulářem (stáhnete zde) na adresu viz. níže:
Adresa pro vrácení zboží:
Ing. Julie Gotschyová
Ohučov 56,
345 61 Staňkov